Колись нещодавно...
|
|
ZENITE | Дата: Пятница, 02.12.2016, 14:50 | Сообщение # 1 |
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline Город: Шостка Дата регистрации: 23.05.2014
| Кажучи майже по одному класику - колись нещодавно натрапив я на відео польоту одного літачка. И чимось він мені запав в душу. Можливо тим, що не так він "на слуху", як все інше?
|
|
| |
ZENITE | Дата: Суббота, 03.12.2016, 19:29 | Сообщение # 2 |
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline Город: Шостка Дата регистрации: 23.05.2014
| Отже,
HANRIOT HD-1 /"АНРІО" HD-1 /
Суцільнодерев'яний одностоєчний біплан з полотняною обшивкою, озброєний сінхрокулеметом "Віккерс". Спроектовано Рене Анріо і П'єром Дюпоном як винищувач для заміни "Ньюпор" у французькій авіації. У конструкції і зовнішньому вигляді машини помітно вплив англійської фірми "Сопвич". Зокрема, міжкрильові стійки і підкоси зроблені за типом "півторастоєчного", а капот такий самий, як на винищувачі "Pup". Прототип успішно пройшов випробування в липні 1916 року. "Анріо" вийшов більш аеродинамічним і міцним, ніж "Ньюпор". При тому ж 110-сильному моторі "Gnome&Rhone" 9J він показав кращі льотні дані. HD-1 так і не прийняли на озброєння у Франції, але машиною дуже зацікавилися італійці, які не мали на той момент винищувачів власної розробки. Вони придбали ліцензію і в листопаді 1916-го розгорнули серійне виробництво на заводі "Ньюпор-Маккі" в місті Варезе. Загальний обсяг замовлень на HD-1 для італійських ВПС склав 1700 екземплярів, правда, до укладення перемир'я встигли побудувати близько половини від цієї кількості, після чого виробництво згорнули. Всього в італійських винищувальних ескадрильях застосовувалося приблизно 900 "Анріо", частина з яких надійшла з Франції. Екземпляри французської та італійської побудови відрізнялися місцем розташування кулемета та пілотським склом. HD-1 був наймасовішим винищувачем на італійській службі в Першу світову війну і прослужив він досить довго. Останні машини цього типу списали тільки в 1923 році. Загалом в Італії та Франції було побудовано близько 1200 екземплярів цьго літака, який подобався пілотам як безпечний та приємний для польотів апарат. Крім італійців, на HD-1 активно воювали бельгійці. Бельгійські ВПС, що діяли на території Франції, так як їх країна була окупована, взяли його на озброєння в червні 1917-го. Постачання почалися в середині серпня. Всього бельгійська "Авиасьон Мілітер" отримала від фірми "Анріо" 125 машин. До кінця року ними були озброєні всі бельгійські винищувальні ескадрильї. Потім деякі з них змінили свої "Анріо" на "Sopwith Camel", проте в Бельгії HD-1 застосовувалися ще довше, ніж в Італії - аж до 1926 року. Деякі бельгійські "Анріо" оснащувалися 120-сильними двигунами "Rhone" 9Jb і не одним, а двома сінхронними "Віккерс". Але через збільшення ваги і аеродинамічного опору льотні дані цих машин погіршилися, незважаючи на підвищення потужності двигуна. Тому льотчики воліли двокулеметним "Анріо" однокулеметні. Останнім експлуатантом "Анріо" стала Швейцарія. У 1921 році ВПС цієї країни придбали 16 машин. На базі HD-1 в 1918 році був створений поплавковий гідроістребітель HD-2, озброєний двома сінхронними "Віккерс". Невелика кількість таких машин знаходилася на озброєнні французької морської авіації. 10 штук закупили американці. Після війни їх перевезли в США, там переробили під колісне шасі і використовували в якості навчально-тренувальних машин.
ЛЬОТНО-технічні характеристики HD.1 1916р.
Розмах, м 8,70 Довжина, м 5,84 Висота, м 2,54 Площа крила, кв.м 18,10 Суха вага, кг 395 Злітна вага, кг 600 Двигун: "Gnome&Rhone", потужність, л. с. 110 Швидкість максимальна, км / год 183 Швидкість підйому на висотe 2000 м, мін.сек 6,40 Дальність польоту, км 550 Стеля, м 6250 Екіпаж, чол. 1 Озброєння 1 кулемет
|
|
| |
ZENITE | Дата: Воскресенье, 04.12.2016, 23:42 | Сообщение # 3 |
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline Город: Шостка Дата регистрации: 23.05.2014
| АНРІО звучить якось манірно, тому -нехай буде АНРІ ...
Почнемо побудову бажано без претензій на велику копійність - таку собі чвертькопію/тренер, схожий на копію, чи ще якось обізвати цей проєкт? Поступово мережа була проглянута на джерела, дещо знайшлося з фото і креслень. Варіант фарбування, а також модифікація подобається бельгійсько/французська. Креслення опрацьовані/-тся в КОРЕЛі, масштаб вибраний 1:3,5 - тобто розмах верхнього крила повинен дорівнювати 2500 мм. Двигун 70 cc бензин також є в наявності, дякуючи спонсору!
Одним з питань, що виникли під час виготовлення креслень - яким чином здійснювати керування елеронами? Встановити серву, щоб з крила стирчав її кабанчик якось "некомільфо". Робити систему на зразок RDS - дуже складно. Після певного макетування в КОРЕЛі народилася деяка не дуже складна в реалізаціїї думка, яка і була швиденько змакетована для перевірки. Дивимся фото та відео, жбурляємо помідори та лайно на вентілятор ...
|
|
| |
grom | Дата: Вторник, 06.12.2016, 15:27 | Сообщение # 4 |
Участник
Группа: Проверенные
Сообщений: 62
Статус: Offline Город: шостка Дата регистрации: 05.06.2014
| Задумка отличная .Мне тоже очень нравятся бипланы красиво летают .Надеюсь весной увидеть в полете.
|
|
| | |
ZENITE | Дата: Суббота, 10.12.2016, 22:11 | Сообщение # 6 |
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline Город: Шостка Дата регистрации: 23.05.2014
| Рухаємось далі - черга за крилами. Тут нічого несподіваного - шаблони з 3-мм фанери та така сама бальза.
|
|
| |
ZENITE | Дата: Понедельник, 12.12.2016, 23:48 | Сообщение # 7 |
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline Город: Шостка Дата регистрации: 23.05.2014
| І що-небудь французське для відпочинку
|
|
| | |
gvv12gvv | Дата: Четверг, 15.12.2016, 21:13 | Сообщение # 9 |
Прохожий
Группа: Проверенные
Сообщений: 2
Статус: Offline Город: Ахтырка Дата регистрации: 06.10.2016
| Да, красиво так-просто и со вкусом.Юра, накладки на нервюрах будут?
badasu24
|
|
| |
GALL | Дата: Четверг, 15.12.2016, 21:16 | Сообщение # 10 |
Прохожий
Группа: Проверенные
Сообщений: 8
Статус: Offline Город: KIEV Дата регистрации: 19.06.2016
| ну чому нема з ким подискутувати??? йа туточку ,у куточку присів-дивлюся.... милуюся... Добавлено (15.12.2016, 21:16) --------------------------------------------- оооо- нас вже двоє.... дискутуємо далі... Толоборі ще запросимо?
|
|
| |
ZENITE | Дата: Четверг, 15.12.2016, 22:05 | Сообщение # 11 |
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline Город: Шостка Дата регистрации: 23.05.2014
| Цитата gvv12gvv ( ) , накладки на нервюрах будут? Так, плануються...
Починаємо відрізати елерони від "тулуба" .
Відрізаний шматочок... Не дуже видно, але хотів показати, яку я тут задню кромку вирішив зробити... Коротше - по задній кромці вживлено карбоновий стрижень діаметром 2,5 мм. Для цього бальзову заготовку - кромку 5 мм завтовшки, було профрезеровано за допомогою станка "Умілі руки" та фрези 2,5 мм на таку ж глибину 2,5 мм. Потім паз намазано смолою і туди цей самий стрижень вкладено та притягнуто скотчем (не тим, що п'ють, а тим, що липка стрічка ). Фото процесу, на жаль, немає - в камері сіли "батарелки". Після полімерізаціїї кромку було спрофільовано і отримали внаслідку гарну ровну кромку 2,5 мм завтовшки... але для чвертькопії піде.
Приміряв серву до елерона і провів вже майже "чистовий" експеримент. Все працює...
Далі елерон отримує полки на нервюри, що так бентежили gvv12gvv та карбонову трубку 4 мм діа всередині, на всяк випадок.
Завіси... Знизу на соснові лонжерони крила та елерона наклеєна бальза 1 мм (за товщиною завіса), потім все це буде вкрито бальзою 3 мм - залишаться щилини для завісів. Так колись робив для LAZY - працює добре. Робиться це на стадії, коли елерон ще разом з "тулубом".
Цитата GALL ( ) Толоборі ще запросимо? Можна запросити, але чи цікаво йому тут буде?
|
|
| |
ZENITE | Дата: Пятница, 16.12.2016, 21:41 | Сообщение # 12 |
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline Город: Шостка Дата регистрации: 23.05.2014
| Зібране нижне крило, воно простіше за верхнє. Зроблено за такою самою технологією. Стиковка крила буде виконана на карбонових стрижнях 5 мм діа.
І, власне на цьому етапі роботи по крилах виконані. Тепер буду чекати на "залізки", що обіцяли нарізати на заводі і будемо рухатися далі. Для різноманіття потягнув елерони ORATEXом, просто подивитись та себе потішити.
Поступово починає краяти думка - де брати колеса? Колеса повинні мати діаметр 190 мм - не малий такий... Існує дитяча коляска для ляльок з такими колесами, але - чи стане міцності в ободі того колеса для витримки посадок? До того ж коляску ще треба буде купити і колеса рожеві...
|
|
| |
GALL | Дата: Пятница, 16.12.2016, 22:12 | Сообщение # 13 |
Прохожий
Группа: Проверенные
Сообщений: 8
Статус: Offline Город: KIEV Дата регистрации: 19.06.2016
| колесчатко 190 на скільки?.... якщо зробиш кабіну ,презентую 9 ціліндрів на РОН ,правда у 4 масштабі ,але ФАО іх встромив у свій Ньюпор ,подивись сам на форумі...
|
|
| |
ZENITE | Дата: Пятница, 16.12.2016, 22:53 | Сообщение # 14 |
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline Город: Шостка Дата регистрации: 23.05.2014
| Гума колісчатка в перерізі за кресленням виходить десь 21 мм. За пропозицію по ціліндрах дякую, але - ні, кокпіт робити не буду, максимум дошку приладів.
|
|
| |
GALL | Дата: Суббота, 17.12.2016, 11:15 | Сообщение # 15 |
Прохожий
Группа: Проверенные
Сообщений: 8
Статус: Offline Город: KIEV Дата регистрации: 19.06.2016
| Вилли-Омер-Франсуа-Жан Коппенс, барон де Хаутхюльст (1892–1986)
досить цікава постать...це трошки хісторіі.. ознайомитись з його життям можна тут-тиць сюди- http://warspot.ru/2770-villi-koppens-ohotnik-za-aerostatami
|
|
| |
|