ВХОД  ·  ГЛАВНАЯ СТРАНИЦА · [ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Колись нещодавно...
ZENITEДата: Пятница, 02.12.2016, 14:50 | Сообщение # 1
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Кажучи майже по одному класику - колись нещодавно натрапив я на відео польоту одного літачка. И чимось він мені запав в душу. Можливо тим, що не так він "на слуху", як все інше?







 
ZENITEДата: Суббота, 03.12.2016, 19:29 | Сообщение # 2
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Отже,

HANRIOT HD-1 /"АНРІО" HD-1 /

Суцільнодерев'яний одностоєчний біплан з полотняною обшивкою, озброєний сінхрокулеметом "Віккерс". Спроектовано Рене Анріо і П'єром Дюпоном як винищувач для заміни "Ньюпор" у французькій авіації. У конструкції і зовнішньому вигляді машини помітно вплив англійської фірми "Сопвич". Зокрема, міжкрильові стійки і підкоси зроблені за типом "півторастоєчного", а капот такий самий, як на винищувачі "Pup". Прототип успішно пройшов випробування в липні 1916 року.
"Анріо" вийшов більш аеродинамічним і міцним, ніж "Ньюпор". При тому ж 110-сильному моторі "Gnome&Rhone" 9J він показав кращі льотні дані.
HD-1 так і не прийняли на озброєння у Франції, але машиною дуже зацікавилися італійці, які не мали на той момент винищувачів власної розробки. Вони придбали ліцензію і в листопаді 1916-го розгорнули серійне виробництво на заводі "Ньюпор-Маккі" в місті Варезе. Загальний обсяг замовлень на HD-1 для італійських ВПС склав 1700 екземплярів, правда, до укладення перемир'я встигли побудувати близько половини від цієї кількості, після чого виробництво згорнули. Всього в італійських винищувальних ескадрильях застосовувалося приблизно 900 "Анріо", частина з яких надійшла з Франції. Екземпляри французської та італійської побудови відрізнялися місцем розташування кулемета та пілотським склом.
HD-1 був наймасовішим винищувачем на італійській службі в Першу світову війну і прослужив він досить довго. Останні машини цього типу списали тільки в 1923 році. Загалом в Італії та Франції було побудовано близько 1200 екземплярів цьго літака, який подобався пілотам як безпечний та приємний для польотів апарат.
Крім італійців, на HD-1 активно воювали бельгійці. Бельгійські ВПС, що діяли на території Франції, так як їх країна була окупована, взяли його на озброєння в червні 1917-го. Постачання почалися в середині серпня. Всього бельгійська "Авиасьон Мілітер" отримала від фірми "Анріо" 125 машин. До кінця року ними були озброєні всі бельгійські винищувальні ескадрильї. Потім деякі з них змінили свої "Анріо" на "Sopwith Camel", проте в Бельгії HD-1 застосовувалися ще довше, ніж в Італії - аж до 1926 року.
Деякі бельгійські "Анріо" оснащувалися 120-сильними двигунами "Rhone" 9Jb і не одним, а двома сінхронними "Віккерс". Але через збільшення ваги і аеродинамічного опору льотні дані цих машин погіршилися, незважаючи на підвищення потужності двигуна. Тому льотчики воліли двокулеметним "Анріо" однокулеметні.
Останнім експлуатантом "Анріо" стала Швейцарія. У 1921 році ВПС цієї країни придбали 16 машин.
На базі HD-1 в 1918 році був створений поплавковий гідроістребітель HD-2, озброєний двома сінхронними "Віккерс". Невелика кількість таких машин знаходилася на озброєнні французької морської авіації. 10 штук закупили американці. Після війни їх перевезли в США, там переробили під колісне шасі і використовували в якості навчально-тренувальних машин.



ЛЬОТНО-технічні характеристики HD.1 1916р.

Розмах, м 8,70
Довжина, м 5,84
Висота, м 2,54
Площа крила, кв.м 18,10
Суха вага, кг 395
Злітна вага, кг 600
Двигун: "Gnome&Rhone", потужність, л. с. 110
Швидкість максимальна, км / год 183
Швидкість підйому на висотe 2000 м, мін.сек 6,40
Дальність польоту, км 550
Стеля, м 6250
Екіпаж, чол. 1
Озброєння 1 кулемет
 
ZENITEДата: Воскресенье, 04.12.2016, 23:42 | Сообщение # 3
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
АНРІО звучить якось манірно, тому -нехай буде АНРІ smile ...

Почнемо побудову бажано без претензій на велику копійність - таку собі чвертькопію/тренер, схожий на копію, чи ще якось обізвати цей проєкт?
Поступово мережа була проглянута на джерела, дещо знайшлося з фото і креслень. Варіант фарбування, а також модифікація подобається бельгійсько/французська.
Креслення опрацьовані/-тся в КОРЕЛі, масштаб вибраний 1:3,5 - тобто розмах верхнього крила повинен дорівнювати 2500 мм.
Двигун 70 cc бензин також є в наявності, дякуючи спонсору!



Одним з питань, що виникли під час виготовлення креслень - яким чином здійснювати керування елеронами? Встановити серву, щоб з крила стирчав її кабанчик якось "некомільфо". Робити систему на зразок RDS - дуже складно. Після певного макетування в КОРЕЛі народилася деяка не дуже складна в реалізаціїї думка, яка і була швиденько змакетована для перевірки.
Дивимся фото та відео, жбурляємо помідори та лайно на вентілятор biggrin ...








 
gromДата: Вторник, 06.12.2016, 15:27 | Сообщение # 4
Участник
Группа: Проверенные
Сообщений: 62
Статус: Offline
Город: шостка
Дата регистрации:
05.06.2014
Задумка отличная .Мне тоже очень нравятся бипланы красиво летают .Надеюсь весной увидеть в полете. smok
 
ZENITEДата: Пятница, 09.12.2016, 00:31 | Сообщение # 5
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
От халепа, навіть подискутувати ні з ким sad ...
Добре, почнемо потроху...
З стабілазітора...

Наточені єлементи майбутніх навісів



Так вони приблизно розтошуються на кермі висоти. Основа - калібрована бальзова балка 12 мм діаметром, вкрита двома шарами склотканини 30 мікрон завтовшки. Кабанчик - склотекстоліту 2 мм.



Тут різбова вставка М2 для кріплення навісів



Закладено стабілазатор





Кромки керма висоти ламіновано з шісті шарів 1 мм бальзи





Центральна частина буде зашита бальзою 2 мм. Також там передбачені глухі вставки з бальзи для кріпленя.



И власне втулки для кріплення стабілізатора до фюзеляжу





Кронштейн підкосу



Кінцівки



Можна обтягувати





Для обтяжки використано плівку "під тканину" - ORATEX натурального кольору



Красота!!!



 
ZENITEДата: Суббота, 10.12.2016, 22:11 | Сообщение # 6
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Рухаємось далі - черга за крилами.
Тут нічого несподіваного - шаблони з 3-мм фанери та така сама бальза.



 
ZENITEДата: Понедельник, 12.12.2016, 23:48 | Сообщение # 7
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
І що-небудь французське для відпочинку


 
ZENITEДата: Среда, 14.12.2016, 21:27 | Сообщение # 8
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Роздрукуємо та склеїмо до купи креслення крил. В цьому плані гарно, коли креслення власноруч розроблені - можливо друкувати ліві та праві поверхні крил парой кліків миши. Довго потім клеїти, але то вже таке, натомість - бюджетно  smile .



Ще трохи "ribs" та "пів_ribs"



Деталюшки на верхне крило з тополевої фанери 5 мм



Зборка звичайна, стінка лонжерону з тополевої фанери 3 мм (основні слої вертикально). Силова нервюра з підготованим місцем під серву зроблена з шаблону, що вже "своє зробив".



Окінцівки - бальзовий ламінат. Елерон збирається разом з крилом, він буде відрізаний пізніше.



Це силовий елемент елерона, за який буде тягнути серва  smile . Виконано з 2 мм Д16Т та приклеєно до 3 мм фанери на епоксидці і ще притягнуто парой маленьких саморізів.





Погляд на крило з елероном та встановленими "тягловими" елементами.

 
gvv12gvvДата: Четверг, 15.12.2016, 21:13 | Сообщение # 9
Прохожий
Группа: Проверенные
Сообщений: 2
Статус: Offline
Город: Ахтырка
Дата регистрации:
06.10.2016
Да, красиво так-просто и со вкусом.Юра, накладки на нервюрах будут?

badasu24
 
GALLДата: Четверг, 15.12.2016, 21:16 | Сообщение # 10
Прохожий
Группа: Проверенные
Сообщений: 8
Статус: Offline
Город: KIEV
Дата регистрации:
19.06.2016
ну чому нема з ким подискутувати???  йа туточку ,у куточку присів-дивлюся.... милуюся...

Добавлено (15.12.2016, 21:16)
---------------------------------------------
оооо- нас вже двоє.... дискутуємо далі... Толоборі  ще запросимо?

 
ZENITEДата: Четверг, 15.12.2016, 22:05 | Сообщение # 11
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Цитата gvv12gvv ()
, накладки на нервюрах будут?
Так, плануються...

Починаємо відрізати елерони від "тулуба"  smile .



Відрізаний шматочок... Не дуже видно, але хотів показати, яку я тут задню кромку вирішив зробити... Коротше - по задній кромці вживлено карбоновий стрижень діаметром 2,5 мм. Для цього бальзову заготовку - кромку 5 мм завтовшки, було профрезеровано за допомогою станка "Умілі руки" та фрези 2,5 мм на таку ж глибину 2,5 мм. Потім паз намазано смолою і туди цей самий стрижень вкладено та притягнуто скотчем (не тим, що п'ють, а тим, що липка стрічка  biggrin ). Фото процесу, на жаль, немає - в камері сіли "батарелки". Після полімерізаціїї кромку було спрофільовано і отримали внаслідку гарну ровну кромку 2,5 мм завтовшки... але для чвертькопії піде.



Приміряв серву до елерона і провів вже майже "чистовий" експеримент. Все працює...



Далі елерон отримує полки на нервюри, що так бентежили gvv12gvv та карбонову трубку 4 мм діа всередині, на всяк випадок.



Завіси... Знизу на соснові лонжерони крила та елерона наклеєна бальза 1 мм (за товщиною завіса), потім все це буде вкрито бальзою 3 мм - залишаться щилини для завісів. Так колись робив для LAZY - працює добре. Робиться це на стадії, коли елерон ще разом з "тулубом".



Цитата GALL ()
Толоборі  ще запросимо?

Можна запросити, але чи цікаво йому тут буде?
 
ZENITEДата: Пятница, 16.12.2016, 21:41 | Сообщение # 12
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Зібране нижне крило, воно простіше за верхнє. Зроблено за такою самою технологією. Стиковка крила буде виконана на карбонових стрижнях 5 мм діа.



І, власне на цьому етапі роботи по крилах виконані. Тепер буду чекати на "залізки", що обіцяли нарізати на заводі і будемо рухатися далі.
Для різноманіття потягнув елерони ORATEXом, просто подивитись та себе потішити.



Поступово починає краяти думка - де брати колеса? Колеса повинні мати діаметр 190 мм - не малий такий... Існує дитяча коляска для ляльок з такими колесами, але - чи стане міцності в ободі того колеса для витримки посадок? До того ж коляску ще треба буде купити  sad і колеса рожеві...
 
GALLДата: Пятница, 16.12.2016, 22:12 | Сообщение # 13
Прохожий
Группа: Проверенные
Сообщений: 8
Статус: Offline
Город: KIEV
Дата регистрации:
19.06.2016
колесчатко 190 на скільки?.... якщо  зробиш кабіну ,презентую 9 ціліндрів на РОН ,правда у 4 масштабі ,але  ФАО  іх встромив у свій Ньюпор ,подивись сам на форумі...
 
ZENITEДата: Пятница, 16.12.2016, 22:53 | Сообщение # 14
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Гума колісчатка в перерізі за кресленням виходить десь 21 мм.
За пропозицію по ціліндрах дякую, але - ні, кокпіт робити не буду, максимум дошку приладів.
 
GALLДата: Суббота, 17.12.2016, 11:15 | Сообщение # 15
Прохожий
Группа: Проверенные
Сообщений: 8
Статус: Offline
Город: KIEV
Дата регистрации:
19.06.2016
Вилли-Омер-Франсуа-Жан Коппенс, барон де Хаутхюльст (1892–1986)



досить цікава постать...це трошки хісторіі..
ознайомитись з його життям  можна тут-тиць сюди-
http://warspot.ru/2770-villi-koppens-ohotnik-za-aerostatami
 
  • Страница 1 из 3
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Поиск:


SHOMOD "сайт шосткинских моделистов" © 2024Бесплатный хостинг uCoz
Вверх