ВХОД  ·  ГЛАВНАЯ СТРАНИЦА · [ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 2 из 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Колись нещодавно...
ZENITEДата: Суббота, 17.12.2016, 20:43 | Сообщение # 16
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
О, дякую за історії, самому буває не припадає на думку щось подібне шукати!

А ми, тим часом, продовжуємо цей, назвемо його рух  dry . Видео проміжного (не путати з проміжністю) тесту роботи елерона



Так, фюзеляж починаємо також. Закладуємо панелі





Бокові, нібито, питань не викликають. Соснові рейки 2х9. "Щічки" з тополевої фанери 3 мм. Верхня та нижня панель мають 2х7.
На верхній та нижній панелі до хвоста є досить сильне звуження, тому досить проблематично вигнути рейку. Що зробив - прорізав рейку на циркулярці - буди типа ламинат...



І тепер воно гарно лягло на сгиб





На нижній панелі розміщуються силові елементи кріплення майбутнього шасі.



Наразі все, як каже один відомий український копіїст, "далі буде"...
 
GALLДата: Воскресенье, 18.12.2016, 18:57 | Сообщение # 17
Прохожий
Группа: Проверенные
Сообщений: 8
Статус: Offline
Город: KIEV
Дата регистрации:
19.06.2016
cвітлина зверху...
 
ZENITEДата: Понедельник, 19.12.2016, 00:19 | Сообщение # 18
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Цитата GALL ()
cвітлина зверху...
Про що річ не зрозумів?

Панелі склеєні до купи



І швиденько приміряємо до "купи" стабілізатор, для перевірки отворів кріплення. Фу-у-х, rolleyes нібито все гаразд...



 
GALLДата: Понедельник, 19.12.2016, 08:55 | Сообщение # 19
Прохожий
Группа: Проверенные
Сообщений: 8
Статус: Offline
Город: KIEV
Дата регистрации:
19.06.2016
та не вийшло прислюнявити світлину сюди....
Прикрепления: 1022382.jpg (149.1 Kb) · 9556768.jpg (96.6 Kb)
 
ZENITEДата: Понедельник, 19.12.2016, 09:08 | Сообщение # 20
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Цитата GALL ()
та не вийшло прислюнявити світлину сюди....
Так, тут є певні обмеження по "прислюнявленню  sad . Але, якщо попередньо викласти світлину десь на спецресурсі, то потім через URL-код вона сюди без проблем стає.
За фото велике дякую, в мене такого немає. От би ще "в повний зріст" таку  shy .
 
GALLДата: Понедельник, 19.12.2016, 21:37 | Сообщение # 21
Прохожий
Группа: Проверенные
Сообщений: 8
Статус: Offline
Город: KIEV
Дата регистрации:
19.06.2016
у повний зріст? з перламутровими  пугвицями? будемо шукати....
 
ZENITEДата: Понедельник, 19.12.2016, 21:49 | Сообщение # 22
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Працюємо з фюзом далі. Додаємо відсутні підсиленя і т. і.



Оформлюємо кінцівку. Тут планується карбонова рурка за основу



Яка тепер обв'язана декілкома нитками карбонового ровінгу та кевлару, на смолі, звісно. Першу обв'язку робив карбон потім кевлар, другу навпаки. Так от - краще вийшло навпаки  biggrin , мені білш подобається. Воно, звісно, ще буде піддано "шкурингу", але...

 
ZENITEДата: Вторник, 20.12.2016, 21:32 | Сообщение # 23
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Тепер зимитуємо неяку ферму.
Після довгих міркувань вирішено зробити її з відрізків латунної рурки, а кінцівки з відрізків спиці. Латуннна рурка була надпиляна посередині та вигнута від напилу. Потім деякий час знадобився на її підгонку по місцю.

Ферма приблизно сформована, тепер її треба зафіксувати.



Шматочки спиці зафіксовано в кінцях вигнутих до V трубок



Та ще й пропаяно



Та й зафіксовано остаточно - кунцівки з спиці укладені до кутка дерев'яної ферми фюзеляжу і залиті смолою з наповнювачем. Середина "ферми" притягнута до основи декількома обертами кевлару. Після полімерізаціїї все це буде неяким чином облагороджено та пофарбовано згідно зразка. На чвертькопію, сподіваюсь, буде схоже  cool .

 
gvv12gvvДата: Вторник, 20.12.2016, 23:37 | Сообщение # 24
Прохожий
Группа: Проверенные
Сообщений: 2
Статус: Offline
Город: Ахтырка
Дата регистрации:
06.10.2016
Залез в свои фотоархивы-таки да-этот узел открытый на прототипе-а то сразу не врубился, зачем такие сложности.Там еще резинка костыля видна-Будешь делать?

badasu24
 
ZENITEДата: Среда, 21.12.2016, 20:49 | Сообщение # 25
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Без кіля - "не витягнуть рибу з ставка"? Чи - "не буде н...уя"? Щось рифма не склалася... Зате складається потроху кіль  smile .

Креслення - наше все!



Костиль вкритий шаром якогось лаку кольору "махагон", що лишився від фарбування шассі на "Какбыюнкерс". Сам костиль зробив з переклея трьох шарів фанери 3 мм. Можливо, що його було треба зробити з дуба, наприклад, але нічого такого в запасі немає... Доведеться поступитися "історичною правдою".



В виготовленні вертикального оперення буде широко застосовано карбонові рурки різного діаметру. На подив, виявилася непогана технология з ними працювати. Одне смутить - це їхня нинішня ціна.





В процессі побудови періодично приставляємо вироб до місця призначення.



В стабілізаторі вклеєно дюралеву втулку, через яку передня стійка кіля знизу буде закріплюватися гайкою М3 через технологічний люк.





 
ZENITEДата: Четверг, 22.12.2016, 21:41 | Сообщение # 26
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Будуємо руля.
Також з активним використанням карбону. Головна стійка - 10 мм, поперечні - 4 мм. Таке...









Трохи костиля...



І ще кіль...



А тут вже майже готовий вироб... Ну, як себе не потішити і не "потягнути" вертикальне оперення в "першому наближенні"?



 
ZENITEДата: Пятница, 23.12.2016, 21:24 | Сообщение # 27
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Дещо знову зроблене.
Додано підсилення моторного шпангоуту та місць під стойки. Моторний шпангоут підсилено трикутними брусками з сосни на смолі. До нагоди вдалися отвори під кріплення двигуна - через них непогано вийшло придавити підсилення для склейки.



Кріплення костиля точено та фрезеровано з Д16Т.



Приміряно до місця



Трохи фарбовано та встановлено попередньо. Там хтось цікавився - чи буде амортизатор - то його вже видно  biggrin ! Він працює (майже цитата)!



Це буде проміжний "кабанчик" руля висоти. Карбонова рурка 10 мм діа, склотекстоліт 2 мм, "шпонка" також з такого склотекстоліту.

 
GALLДата: Воскресенье, 25.12.2016, 09:29 | Сообщение # 28
Прохожий
Группа: Проверенные
Сообщений: 8
Статус: Offline
Город: KIEV
Дата регистрации:
19.06.2016
Ваші темпи ,шановний ,просто вражають.... йа так не вмію....
 З РІЗДВОМ ВСІХ!!!!!!!!!!!!!
Прикрепления: 4831143.jpg (41.9 Kb)
 
ZENITEДата: Воскресенье, 25.12.2016, 11:50 | Сообщение # 29
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Дякую, на жаль надалі темпи будуть поступуво знижуваться, мені так здається.

Тим часом - дивимось картинки далі...
Вісь проміжного кабанчика буде закріплена в стійки з фанери 3 мм. В стійках зробив втулку з Д16Т, бо подумав, що деревина все ж буде трожи "грати" від вологи.





Вклеїв проміжну вісь до місця



І зробив тягу до кабанчика стабілізатора - перевірив як буде система працювати. Працює нібито  smile .



Далі "думки потяглися" до носу, де буде встановлено серви. І якось там не дуже все витанцьовується кошерно. Тому думаю там також робити проміжну вісь, де троси закінчаться, а далі зусилля буде передавитися до серви елеватора через тягу.
Ось така вісь планується.

 
ZENITEДата: Понедельник, 26.12.2016, 20:29 | Сообщение # 30
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Сьогоднішні "досягнення"  cool .

Приїхали колеса. Знайшлися на відомому нашому "барахольному" сайті пара колес від дитячої коляски майже потрібними різмірами. Довелося купити, нехай буде.

Що було:



Що стало після деякого "тюнінгу" на токарному верстаті:



В порявнянні



На жаль, "гума" була "коцана" камінчиками та іншим гострим мотлохом, що трапляється на шляхах пересування. Тому місцями є деякі ямки, але для чвертькопії піде. Спилювати не буду, бо тоді діаметр буде ще менший за потрібний...

І протягнуті троса керування кермом висоти. Від задньго проміжного кабанчика



До переднього.



На задньому троса запаяні на вилочку та закріплені на кабанчику розвальцованою металевою руркою 2 мм діа. На передньому вилочки М3 та вставки з різьбою, щоб можна було підрегулювати натяг.

 
  • Страница 2 из 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Поиск:


SHOMOD "сайт шосткинских моделистов" © 2024Бесплатный хостинг uCoz
Вверх