Колись нещодавно...
|
|
ZENITE | Дата: Суббота, 17.12.2016, 20:43 | Сообщение # 16 |
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline Город: Шостка Дата регистрации: 23.05.2014
| О, дякую за історії, самому буває не припадає на думку щось подібне шукати!
А ми, тим часом, продовжуємо цей, назвемо його рух . Видео проміжного (не путати з проміжністю) тесту роботи елерона
Так, фюзеляж починаємо також. Закладуємо панелі
Бокові, нібито, питань не викликають. Соснові рейки 2х9. "Щічки" з тополевої фанери 3 мм. Верхня та нижня панель мають 2х7. На верхній та нижній панелі до хвоста є досить сильне звуження, тому досить проблематично вигнути рейку. Що зробив - прорізав рейку на циркулярці - буди типа ламинат...
І тепер воно гарно лягло на сгиб
На нижній панелі розміщуються силові елементи кріплення майбутнього шасі.
Наразі все, як каже один відомий український копіїст, "далі буде"...
|
|
| |
GALL | Дата: Воскресенье, 18.12.2016, 18:57 | Сообщение # 17 |
Прохожий
Группа: Проверенные
Сообщений: 8
Статус: Offline Город: KIEV Дата регистрации: 19.06.2016
| cвітлина зверху...
|
|
| |
ZENITE | Дата: Понедельник, 19.12.2016, 00:19 | Сообщение # 18 |
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline Город: Шостка Дата регистрации: 23.05.2014
| Цитата GALL ( ) cвітлина зверху... Про що річ не зрозумів?
Панелі склеєні до купи
І швиденько приміряємо до "купи" стабілізатор, для перевірки отворів кріплення. Фу-у-х, нібито все гаразд...
|
|
| |
GALL | Дата: Понедельник, 19.12.2016, 08:55 | Сообщение # 19 |
Прохожий
Группа: Проверенные
Сообщений: 8
Статус: Offline Город: KIEV Дата регистрации: 19.06.2016
| та не вийшло прислюнявити світлину сюди....
|
|
| |
ZENITE | Дата: Понедельник, 19.12.2016, 09:08 | Сообщение # 20 |
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline Город: Шостка Дата регистрации: 23.05.2014
| Цитата GALL ( ) та не вийшло прислюнявити світлину сюди.... Так, тут є певні обмеження по "прислюнявленню . Але, якщо попередньо викласти світлину десь на спецресурсі, то потім через URL-код вона сюди без проблем стає. За фото велике дякую, в мене такого немає. От би ще "в повний зріст" таку .
|
|
| |
GALL | Дата: Понедельник, 19.12.2016, 21:37 | Сообщение # 21 |
Прохожий
Группа: Проверенные
Сообщений: 8
Статус: Offline Город: KIEV Дата регистрации: 19.06.2016
| у повний зріст? з перламутровими пугвицями? будемо шукати....
|
|
| |
ZENITE | Дата: Понедельник, 19.12.2016, 21:49 | Сообщение # 22 |
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline Город: Шостка Дата регистрации: 23.05.2014
| Працюємо з фюзом далі. Додаємо відсутні підсиленя і т. і.
Оформлюємо кінцівку. Тут планується карбонова рурка за основу
Яка тепер обв'язана декілкома нитками карбонового ровінгу та кевлару, на смолі, звісно. Першу обв'язку робив карбон потім кевлар, другу навпаки. Так от - краще вийшло навпаки , мені білш подобається. Воно, звісно, ще буде піддано "шкурингу", але...
|
|
| |
ZENITE | Дата: Вторник, 20.12.2016, 21:32 | Сообщение # 23 |
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline Город: Шостка Дата регистрации: 23.05.2014
| Тепер зимитуємо неяку ферму. Після довгих міркувань вирішено зробити її з відрізків латунної рурки, а кінцівки з відрізків спиці. Латуннна рурка була надпиляна посередині та вигнута від напилу. Потім деякий час знадобився на її підгонку по місцю.
Ферма приблизно сформована, тепер її треба зафіксувати.
Шматочки спиці зафіксовано в кінцях вигнутих до V трубок
Та ще й пропаяно
Та й зафіксовано остаточно - кунцівки з спиці укладені до кутка дерев'яної ферми фюзеляжу і залиті смолою з наповнювачем. Середина "ферми" притягнута до основи декількома обертами кевлару. Після полімерізаціїї все це буде неяким чином облагороджено та пофарбовано згідно зразка. На чвертькопію, сподіваюсь, буде схоже .
|
|
| |
gvv12gvv | Дата: Вторник, 20.12.2016, 23:37 | Сообщение # 24 |
Прохожий
Группа: Проверенные
Сообщений: 2
Статус: Offline Город: Ахтырка Дата регистрации: 06.10.2016
| Залез в свои фотоархивы-таки да-этот узел открытый на прототипе-а то сразу не врубился, зачем такие сложности.Там еще резинка костыля видна-Будешь делать?
badasu24
|
|
| |
|
ZENITE | Дата: Четверг, 22.12.2016, 21:41 | Сообщение # 26 |
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline Город: Шостка Дата регистрации: 23.05.2014
| Будуємо руля. Також з активним використанням карбону. Головна стійка - 10 мм, поперечні - 4 мм. Таке...
Трохи костиля...
І ще кіль...
А тут вже майже готовий вироб... Ну, як себе не потішити і не "потягнути" вертикальне оперення в "першому наближенні"?
|
|
| |
ZENITE | Дата: Пятница, 23.12.2016, 21:24 | Сообщение # 27 |
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline Город: Шостка Дата регистрации: 23.05.2014
| Дещо знову зроблене. Додано підсилення моторного шпангоуту та місць під стойки. Моторний шпангоут підсилено трикутними брусками з сосни на смолі. До нагоди вдалися отвори під кріплення двигуна - через них непогано вийшло придавити підсилення для склейки.
Кріплення костиля точено та фрезеровано з Д16Т.
Приміряно до місця
Трохи фарбовано та встановлено попередньо. Там хтось цікавився - чи буде амортизатор - то його вже видно ! Він працює (майже цитата)!
Це буде проміжний "кабанчик" руля висоти. Карбонова рурка 10 мм діа, склотекстоліт 2 мм, "шпонка" також з такого склотекстоліту.
|
|
| |
GALL | Дата: Воскресенье, 25.12.2016, 09:29 | Сообщение # 28 |
Прохожий
Группа: Проверенные
Сообщений: 8
Статус: Offline Город: KIEV Дата регистрации: 19.06.2016
| Ваші темпи ,шановний ,просто вражають.... йа так не вмію.... З РІЗДВОМ ВСІХ!!!!!!!!!!!!!
|
|
| |
ZENITE | Дата: Воскресенье, 25.12.2016, 11:50 | Сообщение # 29 |
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline Город: Шостка Дата регистрации: 23.05.2014
| Дякую, на жаль надалі темпи будуть поступуво знижуваться, мені так здається.
Тим часом - дивимось картинки далі... Вісь проміжного кабанчика буде закріплена в стійки з фанери 3 мм. В стійках зробив втулку з Д16Т, бо подумав, що деревина все ж буде трожи "грати" від вологи.
Вклеїв проміжну вісь до місця
І зробив тягу до кабанчика стабілізатора - перевірив як буде система працювати. Працює нібито .
Далі "думки потяглися" до носу, де буде встановлено серви. І якось там не дуже все витанцьовується кошерно. Тому думаю там також робити проміжну вісь, де троси закінчаться, а далі зусилля буде передавитися до серви елеватора через тягу. Ось така вісь планується.
|
|
| |
ZENITE | Дата: Понедельник, 26.12.2016, 20:29 | Сообщение # 30 |
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline Город: Шостка Дата регистрации: 23.05.2014
| Сьогоднішні "досягнення" .
Приїхали колеса. Знайшлися на відомому нашому "барахольному" сайті пара колес від дитячої коляски майже потрібними різмірами. Довелося купити, нехай буде.
Що було:
Що стало після деякого "тюнінгу" на токарному верстаті:
В порявнянні
На жаль, "гума" була "коцана" камінчиками та іншим гострим мотлохом, що трапляється на шляхах пересування. Тому місцями є деякі ямки, але для чвертькопії піде. Спилювати не буду, бо тоді діаметр буде ще менший за потрібний...
І протягнуті троса керування кермом висоти. Від задньго проміжного кабанчика
До переднього.
На задньому троса запаяні на вилочку та закріплені на кабанчику розвальцованою металевою руркою 2 мм діа. На передньому вилочки М3 та вставки з різьбою, щоб можна було підрегулювати натяг.
|
|
| |