ВХОД  ·  ГЛАВНАЯ СТРАНИЦА · [ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 4 из 4
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Нова літалка
ZENITEДата: Пятница, 31.12.2021, 18:28 | Сообщение # 46
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Сьогодні отримав новорічний дарунок під ялинку - серви на "висоту". Перше враження непогане.



І, звичайно-ж - всіх причетних з Новим роком!

 
ZENITEДата: Понедельник, 03.01.2022, 11:18 | Сообщение # 47
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Встановлюємо та розпаюємо серви.





А це подовжувач для серв елеронів -

 
ZENITEДата: Среда, 05.01.2022, 14:58 | Сообщение # 48
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Фіксуємо рульові поверхні за допомогою такого собі "затискувача" та починаємо робити тяги з 3мм сталевого дроту.









Тяги зроблені. Тепер лишилося зробити тросове керування рулем напрямку.
Прорізаємо плівку над заздалегідь зробленими пропилами під троси та трохи приварюємо плівку в прорізі за допомогою такого ось саморобного девайса. Дуже корисна річ виявилася, коли десь треба "підлізти", щоб зафіксувати плівку.
В прорізі фюзеляжа фіксуємо ціакріном "вушні" рурочки, щоб троси не терлися об стінки.





І протягуюмо та фіксуємо троси керування. Трос знайшовся в закромах 0,8 мм. До "виделок" фіксується за допомогою саморобних стержнів з дроту 3 мм, що розплескані з одного кінця.



 
ZENITEДата: Четверг, 06.01.2022, 20:09 | Сообщение # 49
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Приблизне місце встановлення приймача - я ще не вирішив правочуч чи ліворуч втсановлювати роз'єми.



Встановлено на своє місце двигун



Гарні колеса від GreatPlanes (що вже мабуть років з 10 припадали пилом в запаснику) навішені на стійки -



Притулено фонар -



Та заважено - це фактично льотна вага за винятком палива, акка та гвинта. І ще - поміряв центровку "на пальцях" - інтуітивно практично там, де треба! І треба ще поміркувати тепер - де встановлювати акк?

 
osobystistДата: Суббота, 15.01.2022, 22:07 | Сообщение # 50
Участник
Группа: Проверенные
Сообщений: 47
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
26.01.2020
Так дело идет к облету!?) Если шо, я бы поглядел!))
 
ZENITEДата: Воскресенье, 16.01.2022, 00:05 | Сообщение # 51
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Цитата osobystist ()
Так дело идет к облету!?
Ні, хіба що в квітні.
До того ж є бажання зробити капота та справжний глушник на двигун, а не полум'ягасник  cool .
 
ZENITEДата: Четверг, 20.01.2022, 21:33 | Сообщение # 52
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Так, свята скінчилися  sad ... Але маленькі кроки по доведенню літалки до льотного стану тривають.
Вирішив все ж встановити купований блок вимикача иа заправочної горловини, хоча й кажуть, що тумблер там не досить надійний. От і перевіримо...
В цілому девайс складає позитивне враження - досить акуратний, сама плата дюралева. Тіки довелося допаяти це один провод живлення - один йде на приймач, а другий - на "запальничку".



Більш-менш все вклалося на свої місця.



Виявилася несподівана "прикрість" - серви НХТ12 відмовляються працювати напряму з 2S LiFe!!! При вмиканні живлення ці серви починають хаотично рухатись!
Тут або міняти серви, або ставити БЕК... Я ще думаю над цим, але думка схиляється до заміни серв.

І починаємо різні розважальні роботи з капотом. "Болванка" буде надрукована на 3Д-принтері, а потім з неї знимемо склопластикову корку.
Так би мовити - перші спроби...

 
ZENITEДата: Вторник, 08.02.2022, 20:19 | Сообщение # 53
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Оце колупаючись у носі розмірковуючи про тлінність буття, зупинив свій погляд на дюрках в стійках шассі, що присутні є трохи вище за вісі. Скоріше за все призначення вони мали для кріплення обтічників колес. Хоча самих обтічників в комплекті не було.
І спало мені на думку використати їх (ці дюрки) для заспокоєння власного організму підсилення стійок шасі, щоб вони не прибиралися за умов жорсткої посадки...
В роверному магазині були придбані так звані "підсилені" шпиці діаметром близько 3 мм та встановлені на відповідні місця. Таким чином - з'явилася трапеція, що не дає основній стійці "скластися", якщо з'являється такий момент.
Отвори в фюзеляжі просвердлені таким чином, що вони входять в тіло соснових "кутків", які зв'язують мотошпангоут та бокові стінки.
Також підсилення та красоти задля ці отвори ушляхетнено заклепочними головками.
В разі потреби ці шпиці можна швидко прибрати.











 
ZENITEДата: Воскресенье, 17.04.2022, 17:59 | Сообщение # 54
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Напад росії на мою Україну не сприяє творчості. Але, щоб "дах не їхав" треба місцями хочь чимось себе відволікти.
Тому попередніми тижнями потроху займався виготовленням капоту.

Після деяких експеріментів з 3Д-друком прийшов до висновку, що буду робити негативну форму, аби зменшити час на обробку виробу. Форму довелося друкувати з чотирьох частин, щоб біль-менш коректно все видруковувалося. Тобто - одна половинка форми склеєна з двох друкованих частин.



Зразу скажу, що виходить все не ідеально (можливо з-за вжитого матеріалу друк трохи веде і є дещо нестиковки), склеєні частини потім доводилося підшпакльовувати та ґрунтувати з середини.



Ось що в наслідку вийшло. Не став лізти "глибоко" з проектуванням, вірішів, що після викладення склотканини якось стулю та й піде...





Промазав внутрішню поверхню розчиненим в бензині "калоша" воском та виклав склотканину на "лариті". Один шар 0,03 мкм + 3 шари 0,055 мкм.
Гнутими ножицями обрізав краї, стулив форму, позаду затис прищіпками, зпереду стягнув кільцями гуми. Проклав по 3 підсилюючі стрічки склотканини 0,055 по шву стика та лишив висихати.
Після полімерізації смоли форма без питань розкрилася та "вилупилася" заготовка капоту. Не все так погано!





Звісна річ - такі не ідеально, є незначні бульбашки, щось довелося трохи підшпаклювати, бо склотканину клав без першого гелєвого шару - просто промазав смолою та виклав. Не хотілося заморачуватися.



Прошпакльовано, вирізані технологічні отвори, поґрунтовано...



Пофарбовано з "брязкальця"...





Та притулено на своє місце. Наче не дуже погано.





Висновок - можна робити. Результат мене цілком влаштовує. Зважаючи на те, що така робота - то це ще й чудовий практикум для мізків.

 
ZENITEДата: Пятница, 22.04.2022, 14:38 | Сообщение # 55
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Вага капоту 70 грам.

Сьогодні приклеєно фонар. Вирішив таки його лишити "під метал" без всякого тонування. Може колись згодом і перефарбую в чорний, але зараз не хочу витрачатися на фарбу. Не принципово зовсім.
Вчора-післявчора протягнуті та підключені паливні рурки, зроблені тяги для "чоку" та газу.
Власне - все. Можна заводити. Може, також згодом, зроблю нормальний глушник, але то вже - колись.
Наразі літак відправляється до комори чекати нашої перемоги та відновлення дозволу на польоти.

 
ZENITEДата: Среда, 24.08.2022, 15:23 | Сообщение # 56
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Трохи намітився рух по літаку. В сенсі - роблю глушник, про який була давня думка.
З тілом глушника наче все більш-менш зрозуміло - в шафці дружини був знайдений аерозольний балон з-під якоїсь "хімії". Поточені "нутряності", але все це тепер треба зв'язати з двигуном...
Після деякого обмірковування вирішив спробувати зробити вихлопний колектор з гофрированого газового шлангу. Наче роблять такі люди і працює. Не знаю - може він згодом прогорить, але - спробую.
Були колись питання - чи паяє той латунний припой нержавійку? Так от - паяє.
Тепер трохи в деталях...

Придбано шланг діаметром 3/4 інча. Замальовано вихлопне вікно, та трохи додано на овальність.



Штатний кінець вирішив не рушити, відрізав майже все та трохи сплюснув в лещатах, щоб отвір більш підходив до вихлопу.





З 2-мм заліза вирізав фланець.



Та припаяв до трубки його латунним припоєм, що вже два роки тому був успішно опанований при побудові вихлопного колектора для Moth Minor.







Стикування колектора та тіла глушника буде виконане за допомогою термостійкого патрубка, що трохи раніше був знайдений на полицях Аліекспресу.







Далі буде...
 
ZENITEДата: Пятница, 26.08.2022, 16:29 | Сообщение # 57
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Трохи просування...

Доробив "тіло" глушника. Лишилося поточити та встановити стійки кріплення.
В тих "лапках", що прикручені позаду, передбачені отвори для антівібраційних  гумок.
З невеселого - тіло глушника вийшло вагою 110 грамів. Вихлопний колектор ще не важив, але він не дуже важкий - думаю, грам 30 може. Тобто - десь разом сподіваюсь вийти на приблизно 140 гр. Штатний полум'ягасник важить 70. Сподіваюсь, що воно того буде варте. 







Далі ще...
 
ZENITEДата: Воскресенье, 28.08.2022, 14:06 | Сообщение # 58
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Закінчуємо...

Поточені стійки.



Стійки встановлені на свої місця.



Та все зібрано до купи.







На одну тарілку вагів поклав глушник в сборі, на іншу - штатний полум'ягасник. Різниця - 100 гр. Більше, ніж розраховував... Але - що вдієшь, за поліпшення звуку доводиться платити, хоча ще невідомо, що з того буде.
Днями планую завести та послухати.
І це вже остаточні роботи по літаку. Сподіваюсь, що скоро знову зможемо літати...
 
ZENITEДата: Четверг, 01.09.2022, 14:08 | Сообщение # 59
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
День знань сьогодні... Отже - відправився за знаннями - як працює глушник.
Перший виїзд нового літачка на поле.










Наче все більш-менш вдало?
Тепер лишилося чекати на льотну погоду в сенсі - дозволу на польоти.
 
ZENITEДата: Понедельник, 30.01.2023, 21:59 | Сообщение # 60
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Щоб вже закінчити практично тему - 
В певний час та в певному місті зібралися нечисленні моделісти Шостки та Глухова в присутності деякою кількості глядачів.
Літали вправно і не дуже досить вже знайомі літачки, втім була і прем'єра - в небо піднявся SuperFANKY з відповідної теми про побудову тут на форумі.
Перший політ моделі пройшов досить вдало, а ось в другій спробі раптово став двигун - довелося приземлюватися в екстремальному режимі. Втім - все гараз, без пошкоджень, але треба розбиратися з двигуном...
Кінушка, вже що є...

 
  • Страница 4 из 4
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
Поиск:


SHOMOD "сайт шосткинских моделистов" © 2024Бесплатный хостинг uCoz
Вверх