Одного весняного ранку
|
|
ZENITE | Дата: Пятница, 15.02.2019, 14:53 | Сообщение # 31 |
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline Город: Шостка Дата регистрации: 23.05.2014
| Днями порадіємо разом! Чекати вже не довго .
Тим часом, проміж справами, зроблено сегменти майбутнього переднього гаргроту. Тверда бальза 2,5 мм.
|
|
| |
ZENITE | Дата: Воскресенье, 17.02.2019, 17:51 | Сообщение # 32 |
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline Город: Шостка Дата регистрации: 23.05.2014
| Маємо двигуна, нарешті ! Тепер можна рухатись далі - до закінчення вже нічого не стримує.
Після деякого маніпулювання штатним глушником, виявилося, що ну ніяк він не лягає в заплановане місце - треба тільки робити фігурний колектор, але це буде занадто складна справа для мене. Різати капота та виводити його будь-куди, щоб стирчав як... ну, ви розумієте - ні, ми не будемо шукати легких шляхів! Тому вирішено обійтися простенькою токаркою. Суботня праця дала наслідки... і навіть вже трохи перевірено на працездатність. Результат мене влаштовує.
|
|
| |
ZENITE | Дата: Вторник, 19.02.2019, 22:12 | Сообщение # 33 |
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline Город: Шостка Дата регистрации: 23.05.2014
| Закінчуємо передню частину. Ніби і казати нічого - зашито бальзою та обтягнуте плівкою.
|
|
| |
ZENITE | Дата: Четверг, 21.02.2019, 09:16 | Сообщение # 34 |
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline Город: Шостка Дата регистрации: 23.05.2014
| Робимо піддашок (яке богате слово ) або вітрове скло кокпіту. Основа з 2 мм неіржавіючого капіляру, все інше - жесть з бляшанки.
На "скло" використано ПЕТ-пляшку. Голками наколото місця отворів для подальшого вкручування гвинтів М1,2.
Потім "скло" обрізане за місцем і - маємо щось схоже на оригінал в першому наближенні... Це ще примірочна версія .
|
|
| | |
ZENITE | Дата: Воскресенье, 24.02.2019, 09:40 | Сообщение # 36 |
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline Город: Шостка Дата регистрации: 23.05.2014
| Вишенька на тістечко ...
|
|
| |
ZENITE | Дата: Понедельник, 25.02.2019, 09:24 | Сообщение # 37 |
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline Город: Шостка Дата регистрации: 23.05.2014
| І ще трохи приємних дрібичок, що оживляють модельку.
Показник рівня палива - в оригіналі - звичайний шматок дроту, закріплений на поплавку, мабуть, з пінопласту, що плаває в паливному баку. Якщо він стирчить повністю - бак заповнений. За мірою спустошення - дріт поступово спускається до рівня фюзеляжа перед очима пілота. Дешево і працює :).
Антена радіостанції. Зробив з тросу 0,8 мм, якщо навіть зігнеться, то не страшно - можно легко повернути до початкового стану. З дротом могли б бути проблеми.
Щось на зразок "трубки Піто Вентурі". Конус з склопластику (знайшовся залишок від моделі ракети), стійка з смужки алюмінію, фарбовано - "хром" з баллону. Далі видно "металевий" аркуш для захисту поверхні крила під час посадки пілота в кокпіт - шматок електрокартону 0,3 мм, обклеєний зверху липкою стрічкою під "метал" для рекламних надписів. На світлині не видно, але там ще зімитовано "клепку" по краю. Приклеєно до поверхні крила на 88 клей.
Глушник та низ капоту.
До "милиці" довелося додати пару стрічок ресори, бо не сподобалось, що дуже низько просідає.
Вихід тросів керування рулем напрямку. Додано "клепку".
Обтічники кіля та стабілізатора - електрокартон 0,3 мм, обтягнутий плівкою, що і літак, приклеєний на 88 клей та ще фіксований "клепками" та "гвинтами".
І ще якійсь елемент під крилом - обтічник чогось... Зроблений з бальзи, грунтований, фарбований. Щоб була можливість зняти шасі, його довлося зробити з'ємним. Реалізовано шпицями через крило.
|
|
| |
ZENITE | Дата: Четверг, 28.02.2019, 09:33 | Сообщение # 38 |
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline Город: Шостка Дата регистрации: 23.05.2014
| Ну, ось дійшла справа і до пілота. Скульптор з мене ніякий (як і маляр), тому пілота друковано з нашуканого в мережі зразка. Пошкурений та грунтований виглядає так:
Тепер швиденько помалюємо мірою своїх здібностей, щоб надати деяку схожість (адже напівкопія) з справжнім...
Оскільки деякі з моїх пілотів втекли з аеропланів під час польоту, тут заздалегідь передбачимо заходи для надійного фіксування пілота в кокпіті. А саме - якійсь залішок кевларової рурки запінений монтажною піною унутр оболонки.
Пілота "обризкано" матовим лаком, щоб не дуже привертав до себе увагу та приклеєно до панелі кокпіта на епоксі.
І посажено на своє місце.
|
|
| |
ZENITE | Дата: Пятница, 01.03.2019, 08:49 | Сообщение # 39 |
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline Город: Шостка Дата регистрации: 23.05.2014
| Будівництво завершено. Лишились передпольотні налаштування etc... Ще раз обійдемо навкруги:
Що наразі маємо?
|
|
| |
ZENITE | Дата: Среда, 24.04.2019, 21:40 | Сообщение # 40 |
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline Город: Шостка Дата регистрации: 23.05.2014
| Не звертаючи уваги на всяких-різних злостивців, ми робимо свою справу. Роби що можеш - і хай буде, що буде. Чи не так? Отже, ОДНОГО ВЕСНЯНЯНОГО РАНКУ квітня 2019 року ... а може ввечері - історія про це замовчує, десь поблизу від заштатного українського містечка Шостка, сталося те, на що сподівалася вся прогресивна громадськість МОДЕЛКИ - проект, за яким з нетерпінням стежили багато хто (я такі сподіваюсь ), прийшов до свого логічного завершення ... Дозволю собі трохи лірики (не моє), хай вибачать мене суворі поціновувачі заклепок, але дуже вже це добре лягає на супутній настрій ...
"Один швидкий рух блискучої лопати пропелера вниз, і раптом двигун вже працює, жадібно ковтаючи повітря, чхаючи і хрипко кашляючи в ранковій прохолоді. Тиша в жаху кидається від нього геть і ховається в далеких куточках навколишніх лісів. На мить двигун занурюється в хмару синього диму , який тут же зникає, і срібне лезо пропелера перетворюється просто у великий вентилятор, який жене на мене повітря, немов хтось величезний подув на кульбабу, і звук його, якщо відволіктися від реву двигуна, - це західний вітер, завиваючий в соснах. "
Прогрітий двигун чутливо відкликається на ручку газу, катимось до зльоту, трохи нервуємо, звісно... але - треба летіти... додаємо потроху газу, літак покотився, додаємо ще - він стає на основні стійки, газ до упору - відрив!!! Літачок плавно набирає висоту, тримирування по крену не потребується! Тримаємо рівно, потім - разворот, нічого незвичного, модель чудово "стоїть" в повітрі, чутливо реагуючи на стіки. Одне, друге коло, приміряємось до посадки, прибраний газ, двигун рівно гуркоче на холостих, літак плавно знижується, притримуємо на себе... торкання... ех! ще б злітку мати рівну!!! Втім...
Далі - КІНО, як би комусь не хотілося ...
Окремий респект Сергію Запівахіну (ака RadUp), що чудово впорався з камерою, знятий матеріал навіть практично не потребував правки.
|
|
| |
ZENITE | Дата: Понедельник, 29.04.2019, 09:02 | Сообщение # 41 |
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline Город: Шостка Дата регистрации: 23.05.2014
| Для участі (теоретично) в змаганнях треба тренувати польотну програму, яку будуть оцінювати судді. В Прогруму входять чотири обов'язкові фігури (зліт, посадка, горизонтальна вісімка та зниження по колу) та шість - на розсуд пілота. Додаткові фігури вибираються з списку, що пропонують правила. При цьому враховується, чи літак-прототип був пілотажного типу чи ні. Тобто, чи властиво, наприклад, туристичному літаку виконувати петлю або бочку? Звісно, що ні... Подивився перелік фігур, що пропонує нам ПОСІБНИК ДЛЯ СУДДІВ. Дійшов висновку, що більш цікавим для непілотажного літака, який наразі маємо, виглядає варіант такого чину (шість додаткових фігур):
1. Бойовий розворот. 2. Політ по прямій на постійній висоті (не більше 6 м). 3. Поворот на гірці. 4. Лінива вісімка. 5. Оперативний розворот. 6. Переліт при посадці.
І ще лишаються для урізноманітнення:
7. Політ по трикутньому маршруту. 8. Бокове ковзання. 9. Конвейєр.
ТА - маневр прототипу (назвем його СМЕРТЕЛЬНИЙ НОМЕР !):
|
|
| |
|