ВХОД  ·  ГЛАВНАЯ СТРАНИЦА · [ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 1 из 2
  • 1
  • 2
  • »
З курній полиці
ZENITEДата: Воскресенье, 25.03.2018, 10:41 | Сообщение # 1
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Як кажуть англомовні "long time ago", коли я займався повітряним боєм WWI



були в мене в наявності 5-кубові 4Т двигунчики...
І саме тоді народилася думка розпочати проект двомоторного "бомбера" під ці двигуни.
Час започаткування проекту розчинився в часі, але, переглядаючі креслення в архіві, знайшов, що, з погляду на дату збереження файлу, розробка почалася в грудні вже далекого 2006 року. Тобто, перший етап проекту був виконаний взимку 2006-2007 років.
Потім, як це стається, проект був відкладений на полицю, а згодом и ті двигуни, під які він планувався були розпродані...
Отже, бальзові дрова мирно вкривалися шаром пилюки на полиці, аж поки пару тижднів тому не  попалися на очі. І так вже склалися зорі або тому, бо весна цього року десь затрималася cool , що співпали час и бажання швиденько доробити проект до початку нового льотного сезону...
Ось таку картину маємо на початок добудови, досить багато чого вже зроблене і це додавало оптимізму на успішне завершення  biggrin :





Треба було також згадати, що і як планувалося... Літак планувався компактний, з нерозбірним крилом, щоб можна було без проблем перевозити у ВАЗ2109 на той час. Також простим в підготовці до старту - вставив крило в отвори, підключив фюзеляжні серви, закрутив один гвинт - і маєш.
Отже - розмах з урахування компенсаторів елеронів 1910 мм, що вкладається в масштаб 1:15. Крило цільне, стандартно кріпиться до фюзеляжу за допомогою носових штифтів та заднього пластикового гвинта.
Кіль та стабілізатор невід'ємні.
Оскільки двигунів ДВЗ потрібної кубатури вже немає, а купувати їх великого смислу не видно, плануємо встановити двигуни електричні (complete system 3007, 1100 kv з Хоббікінгу), ті, що використовуються в наших тренувальних літачка типу FLAMINGO. Ці двигуни дають тягу на акках 3S та гвинті 9х6 десь 950 гр, тобто близько 1900 гр разом. Зважив те, що маємо - досить небагато і є надія, що літак вийде стартовою вагою близько 2000 гр, тобто тяги двигунів повинно вистачити, на що і будемо сподіватися.

Починаємо рух...
Робимо полиці нервюр



Люк під серву елеронів



Серви, до речі, буде використано TowerPro MG90S 1,8/2,2 кг зусиллям, що має вистачити, адже не 3D літак будуємо.

Стінки лонжерону центроплану зробимо з фанери від фруктових ящиків. До речі - лонжерони з твердої бальзи 6 мм - на центроплані подвійні, далі на консолі - одинарні. Чому з бальзи? Не пам'ятаю вже, 12 років минуло  wacko ...



Далі буде...
 
ZENITEДата: Понедельник, 26.03.2018, 20:35 | Сообщение # 2
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Поступово полиці нервюр займають свої місця.



Передні штирі кріплення крила до фюзеляжа зроблені з залишків карбонових стрижнів діаметром 5 мм.



Ззаду крило буде фіксувати капроновий болт М6.



А це сохнуть передні кришки мотогондол. Їх довелося робити з'ємними, бо інакше двигун ніяк було прикрутити до мотошпангоуту. Декоративна сіточка - так би мовити решітка радіатора вклеєна на епоксиді.



Також з'ємними, з вищенаведоної причини, довелося зробити і нижні кришки мотогондол. Вони були виклеєні з склотканини на епоксі.
До речі, коли проект розпочинався, за основу були взяті креслення з давньої книжки "Советские самолеты". Там ТБ-1 був представлений в складі "літака-ланки" Вахмістрова. Наразі, порівнюючи ті креслення з кресленнями, що знайшлися в інтернеті, видно багато розбіжностей. Зокрема, нижня частина мотогондол начебто не має такої складної форми, яку довелося робити. Але... робимо вже як воно закладено.

Отже... Спочатку був швиденько на технологічному денці з міліметрової бальзи сформований пінопластовий "болван"





Все це було обклеєно липкою стрічкою (скотчем) та вкрито чотирма шарами 50 мкм склотканини на епоксиді.



і вміщено до сушильного шкапу з встановленою температурою 40оС. Через годину шкарлупка знимається,



обробляється та встановлюється на своє місце  smile . І так двічі biggrin . Гвинти М1,2 вкручені в нарізану в деревині різьбу, що "покращена" краплею ціакріну.



Далі буде...
 
ZENITEДата: Вторник, 27.03.2018, 19:21 | Сообщение # 3
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Вклеєні мотогондоли до крила



А це така верхня  кришка мотогондоли, в як ззаду передбачений отвір для вентиляції, також забраний сіткою, щоб павуки не лізли  biggrin !



Ось ще такий елемент - погляд знизу



і зверху,



буде вклеєно на епоксиді в підготований паз лонжерона.



Є певна надія, що разом з переднім елементом



на цьому буде триматися частина шасі. Ось така загальна приблизно картина виходить:



Хе-хе, там вдалині вже видно "бонбалюк"  cool !

Втім, далі буде...
 
ZENITEДата: Среда, 28.03.2018, 19:40 | Сообщение # 4
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Те, що "далі".

Фіксуємо на допоміжній пластині з люмінію високохудожньо і з любов'ю вигнуті стійки шасі, щоб впаяти внутрішню пластину з майбутнім прорізом під амортизуючий хід ( о, завернув...). Ця сама пластина на фото виглядає як поміднена трапеція. Потім в ній від отвору під фіксуючий гвинт буде пропилений паз.



Так воно все виглядає попередньо зібраним. Там ще з боків плануються фіксатори амортизатора.



Серва елерону змонтована на кришці з 2-мм фанери. Тут нічого надзвичайного. Загальновідомі прийоми монтажу...



Погляд з "фасаду".



Погляд з розпаяними дротами.



І на останок - виявилося, що рудер трохи "не танцює" з кілем. Доводиться підклеїти/підшкурити.



І - далі буде...
 
юрец001Дата: Четверг, 29.03.2018, 06:20 | Сообщение # 5
Опытный
Группа: Проверенные
Сообщений: 250
Статус: Offline
Город: Глухов
Дата регистрации:
11.04.2015
Смотрю, вы решили последовать моему примеру и увеличить количество техники в ангаре.
 
ZENITEДата: Четверг, 29.03.2018, 07:55 | Сообщение # 6
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Правильно починати льотний сезон з новим літаком  biggrin , або декількома!
 
юрец001Дата: Четверг, 29.03.2018, 17:08 | Сообщение # 7
Опытный
Группа: Проверенные
Сообщений: 250
Статус: Offline
Город: Глухов
Дата регистрации:
11.04.2015
тоже вариант
 
ZENITEДата: Четверг, 29.03.2018, 20:34 | Сообщение # 8
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Як би там не було, продовжуємо згущувати хмари.
Прокладені дроти до хвостових серв. 



Коктельні рурочки рулять!



Потовщене місце прилягання крила до фюза. Видно пластиковий гвинт М6, що буде тримати крило.



Зашивається фюз остаточно.



І починаємо склити "веранду".



Чекайте ще - і буде...
 
ZENITEДата: Четверг, 29.03.2018, 22:31 | Сообщение # 9
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Цитата юрец001 ()
Что то стёклышко не от туда , углов многовато

Я б так не казав, може навіть малувато  cool



 
ZENITEДата: Пятница, 30.03.2018, 08:46 | Сообщение # 10
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Цитата юрец001 ()
Что то стёклышко не от туда , углов многовато

Добре, нехай буде "не оттуда", коли ти такий наполегливий  biggrin .
 
юрец001Дата: Пятница, 30.03.2018, 09:19 | Сообщение # 11
Опытный
Группа: Проверенные
Сообщений: 250
Статус: Offline
Город: Глухов
Дата регистрации:
11.04.2015
второе это глюк планшета, я просто думал что стекло должно повторять контуры фюзеляжа
 
ZENITEДата: Пятница, 30.03.2018, 20:09 | Сообщение # 12
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Щоб щільно крило до фюза прилягало треба б зробити певні дії. Тобто (просто ділюся інфой, може комусь з початківців стане в нагоді) загущуємо епоксі чимось, що маємо, до майже стану пластиліну, накладаємо на стик крило/фюз, (по крилу попередньо проклеїть по лінії стику треба липку стрічку) далі - притискаємо крило штатним гвинтом і залишаємо на час полімерізування епоксі. Те, що видавилося за край, акуратно прибираємо.
Після полімерізації крило дость легко від'окремлюється від фюза і маємо:



Звісно, треба ще трохи" облагородити"...

"Веранда". Після певної метушні з підгонкою "скелець" треба б зімітувати "рами", що і робимо за допомогою смужок люмінієвого скотчу.
"Скельця" дуже акуратно клеїмо на гель-циакрін, щоб зайві краплі не замазали "скло".



Ви будете сміятися, але "заклепки" робилися звичайною бамбуковою зубочисткою.



Ось що вийшло в наслідку:





Я розумію, що моя "веранда" майже зовсім не схожа на справжню, але по-перше - я старався biggrin , по-друге - літак будується "здалека схожий на півкопію", по-третє - той отвір, що прорізаний був дванадцять років тому в стелі "веранди" "не дає можливості" і т. і.

З "верандою" скінчили, фіксуємо стабілізатор. Його довелося обдерти, на жаль (потім скажу - чому).



Звісно - далі буде...
 
ZENITEДата: Суббота, 31.03.2018, 20:50 | Сообщение # 13
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Слідом за стабілізатором також вже можна і притулити для прогляду кіль. Щось вже прорисовується...



Майданчик хвостових турелей. Фанера 1 мм, стінки стрілецьких комірок з електрокартону 0,3 мм.



Зашиваємо верхню частину фюза



Фюз готовий до обтяжки



І, власне, починаємо обтяжку - зверху зелений, знизу - блакитний.





Те, що неможливо обтягнути плівкой, довелося пофарбувати, перед тим трохи попрацювавши з "пошуком" кольору "в масть".
Може здатися, що фюз потягнуто зі зморшками, АЛЕ - це тільки уява та гра світла  biggrin .



Крила - звісно теж обтягуємо.



І - далі ще буде...
 
ZENITEДата: Воскресенье, 01.04.2018, 20:38 | Сообщение # 14
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Трохи не стало блакитної плівки, тож, поки чекаємо та від нудьги наліпимо зірки та нумер.





А також вже можна встановити тяги керування.





Доїхала плівка, тож обтяжку закінчено.





Лишається тільки зафарбувати необтягнуте



Що і робиться - фарбуємо пензликом саморізи та прижимні скоби шасі



та остачу іншого.



Далі - ще трохи є...
 
ZENITEДата: Понедельник, 02.04.2018, 20:17 | Сообщение # 15
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Збираємо все до купи. Встановлюємо двигуни.
Да речі - було ліниво чекати на висихання фарби, аби пофарбувати нижні кришки мотогондол. Тож потягнув їх смужками блакитної плівки. Тримається задовільно.



І ще трохи погляду на мотогондоли.



Внутрішній вигляд мотогондоли. Регулітор розмістився (приклеєний) на стінці.



Акумулятор 2200 мА буде лежати поруч, ще якось придумаю його зафіксувати.



Встановлюємо шасі. Колеса Williams Brothers знайшлися в коморі від "старих часів" періоду WWI, але вони практично ідеально підійшли за розміром і фактурою  biggrin .
Стійки шасі мали б бути блакитними, здається, але в балончику була тільки чорна матова, тому будемо вважати, що в цьому полку "ВВС РККА" всю блакитну фарбу було використано для фарбування паркану на дачі комісара tongue .







Ще, згодом - буде...
 
  • Страница 1 из 2
  • 1
  • 2
  • »
Поиск:


SHOMOD "сайт шосткинских моделистов" © 2024Бесплатный хостинг uCoz
Вверх