ВХОД  ·  ГЛАВНАЯ СТРАНИЦА · [ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 2 из 2
  • «
  • 1
  • 2
З курній полиці
ZENITEДата: Среда, 04.04.2018, 20:00 | Сообщение # 16
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
І, нарешті, той хвилюючий момент, коли можно побачити все разом!
Так би мовити - фотосесія  cool /walkaround...

















АЛЕ... На цьому не закінчуємо, бо - буде...
 
ZENITEДата: Среда, 04.04.2018, 20:19 | Сообщение # 17
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Маленька кінушка


 
юрец001Дата: Пятница, 06.04.2018, 20:38 | Сообщение # 18
Опытный
Группа: Проверенные
Сообщений: 250
Статус: Offline
Город: Глухов
Дата регистрации:
11.04.2015
Давайте к нам на облёт через недельку
 
ZENITEДата: Пятница, 06.04.2018, 21:02 | Сообщение # 19
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Цитата юрец001 ()
Давайте к нам на облёт через недельку

Все може бути...
 
ZENITEДата: Среда, 18.04.2018, 13:36 | Сообщение # 20
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Трохи про теоретичне.



Приблизно порахувавши площину маємо навантаження десь 45 г/дм2. Що на початку трохи додає оптимізму.
Далі проводимо обчислювання теоретичного ценру ваги на 32% і ду-у-у-же засмучуємося, бо доведеться грузити носа на 200+ грамм...
Треба таки було серви не ставити в хвоста sad .
 
ZENITEДата: Суббота, 28.04.2018, 22:56 | Сообщение # 21
Житель сайта
Группа: Администраторы
Сообщений: 1347
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Чергова казочка про іграшкового літачка  biggrin .
Подія, на яку нетерпляче чекали нечисельні шанувальники цієї теми, відбулася. Сьогодні полетіли...
Вітер приблизно 3-4 м/с, тепло та сонячно.
Встановлюємо акки, даємо повний газ - тахометр показує невелику розбіжність по обертам моторів, що, як нас інструктували неякі гуру не є проблемою.
Тому, внутришньо перехрестившись, встановлюємо літака на злітну пряму та додаємо газу. Літак моторно відривається від поверхні та невпинно, аж доводиться ловити, пнеться вгору... Явно замалий викос двигунів вниз! 
Тяги двигунів цілком достатньо, якось приноравлююсь до керування, тримаючи літака буквально "на ручці" веду по колу, щоб приземлитися. На 3/4 кола літак раптово зривається в штопор, повільний та майже плаский і плюхається на землю... цілий та неушкоджений!
Можливо, що причиною зриву став злам пластикової вілочки одного з елеронів.



Ну, добре... Їдемо в моделку та після обіду повертаємось на поле.
Проблемні вілочки замінено, викоси дороблено, аки підзаряжено. 
Хрестимо літака і газ від себе. Політ більш передбачуваний, але, здається мені, центровку ще треба додавати вперед.
Два кола в повітрі, заход на посадку, посадка... Літак полетів і повернувся на землю одним шматком  biggrin !
Хоча сумніви були, навіть взяв з собою "посадочний мішок" та "інструмент для поховання"



"Чи є у Вас план, містере Фікс?"©
Так, треба ще зробити декілько польотів, більш детально осмислити поведінку літака в повітрі.
Якщо літак все ще буде виглядати як цілий шматок  cool , то всадити до ньго екіпаж та встановити озброєння, які вже зачекалися.



Ще хотілося б задути все це матовим лаком, бо виблискує "некошерно".
І зняти кінушку з бомбами  tongue !!!
Але - це згодом і, сподіваюсь, що буде...

 
  • Страница 2 из 2
  • «
  • 1
  • 2
Поиск:


SHOMOD "сайт шосткинских моделистов" © 2024Бесплатный хостинг uCoz
Вверх