ВХОД  ·  ГЛАВНАЯ СТРАНИЦА · [ Новые сообщения · Участники · Правила форума · Поиск · RSS ]
  • Страница 2 из 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Форум » НАШИ ПРОЕКТЫ » НАШИ ПРОЕКТЫ » Одного весняного ранку
Одного весняного ранку
ZENITEДата: Вторник, 22.01.2019, 14:26 | Сообщение # 16
Магистр
Группа: Администраторы
Сообщений: 1038
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Далі - чому б не вклеїти стрингери та кіль shades . А й вірно - нічого не заважає biggrin ! Що і робимо.

Стрингери - бальзові, 5х3 мм, якщо когось цікавить.
Передній сосновий, але він ще не клеєний, там трохи треба поміркувати про інше.
Взагалі-то вірний темп ("Темпо, темпо!!!" - волала італійка під чоловіком в ліжку biggrin ) будівництва багато в чому залежить від того, як бачиш це саме будівництво, тобто - черговість дій, щоб бува чого не забути і потім не переробляти.







 
ZENITEДата: Среда, 23.01.2019, 20:23 | Сообщение # 17
Магистр
Группа: Администраторы
Сообщений: 1038
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Дійшла черга зафіксувати крило на фюзеляжі.

Крило заплановано вставляти штирком в дюрку фюзеляжного шпангоуту та притискати двома плястиковими гвинтами М6.
Відповідне місце на крилі (по задній кромці центроплану) заздалегідь підсилено фанерними 2 мм вставками. Потім там просверлено отвори під гвинти. Крило вставляємо на своє місце, перевіряємо, щоб не було перекосу і вже тоді намічаємо місця, де буде встановлено меблеві гайки. З усією відповідальністю свердлимо отвори для цих гайок, вдавлюємо їх до фанерної поперечини (на всяк випадок на клеї) і - маємо... фотозвіт.









 
ZENITEДата: Суббота, 26.01.2019, 19:30 | Сообщение # 18
Магистр
Группа: Администраторы
Сообщений: 1038
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Кажуть... що відпочинок - це зміна роду діяльності. Достеменно невідомо кому вперше прийшла в голову така думка, але спробуємо скористатися цією порадою.
Отже - бальзи ми вже нанюхалися cool , тепер трохи понюхаємо плівки.
От тут і довелося по повній "сьорбнути" "відпочинку" при обтягуванні цих елеґантних "дюрок"... Втім, якось впорався.
Дивимось з насолодою, бо ж... суботній вечір smile .















 
ZENITEДата: Понедельник, 28.01.2019, 22:04 | Сообщение # 19
Магистр
Группа: Администраторы
Сообщений: 1038
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Дехто безапеляційно каже, що основний колір літака - лімонний. Втім, я - людина проста, приклав шматочок CUB YELLOW до лімона і - неозброєним оком видно, що це кольори різні.



Плівки ми нюхнули, тепер черга трохи попрацювати з смолою. Епоксидною, звісно. Капот за позитивною технологією. Тобто - робимо "буратину" з пінопласта, обклеюємо його склотканиною на "ларіті", шкуримо, "буратину" нищимо шляхом виколупування. Далі - ґрунтуємо та красимо, але це згодом.









 
ZENITEДата: Вторник, 29.01.2019, 22:42 | Сообщение # 20
Магистр
Группа: Администраторы
Сообщений: 1038
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Поступово, крок за кроком сунемось далі.
Тяга керування кермом висоти. Знайшовся карбоновий стрижень 3 мм, на нього накручені вілочки, пролито ціакріном. Вийшло надійно, на мій погляд.
Інше видно з фото.





 
ZENITEДата: Пятница, 01.02.2019, 20:19 | Сообщение # 21
Магистр
Группа: Администраторы
Сообщений: 1038
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Бачу, може трохи скучили? То подивимось разом наступне...

Капот знято з "буратіни", ґрунтовано та приміряно на своє місце.





Також інкрустовано бальзою гаргрота. Спершу задється, що то марна праця і все буде неприємно-горбате, але потім пошкуримо і вийде яєчко biggrin .
Для інкрустації використано шматочки 1,5 мм завтовшки, якщо когось цікавить (марка бальзи - не реклама cool .
І так, потрішечки, з переду до заду, поступово виймаючи та переставляючи голки на нові місця, зашиваємо повністю гаргрот.









 
ZENITEДата: Воскресенье, 03.02.2019, 11:58 | Сообщение # 22
Магистр
Группа: Администраторы
Сообщений: 1038
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Поки їде двигун справжній, попрацюємо з його імітацією.



























 
ZENITEДата: Воскресенье, 03.02.2019, 17:07 | Сообщение # 23
Магистр
Группа: Администраторы
Сообщений: 1038
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
і заліпив денце.

 
ZENITEДата: Вторник, 05.02.2019, 21:56 | Сообщение # 24
Магистр
Группа: Администраторы
Сообщений: 1038
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
"Підлога" до кокпіту... На ній буде змонтовано серви керування хвостовим оперенням, та серва газу.
Також зроблено верхню кришку.
До руля напрямку вклеєно качалку керування.
І тунель охолодження. Є сподівання, що в цей тунель також впишеться і глушник. Втім, треба трохи чекати.











 
ZENITEДата: Среда, 06.02.2019, 21:42 | Сообщение # 25
Магистр
Группа: Администраторы
Сообщений: 1038
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Сьогодні вечір дрібних форм...
Спершу трохи працюємо пензликом smile .
Фарбуємо в першому наближенні діски колес та зроблені з єлектрокартону обічники виходів тросів керування рудером.









А також зафіксовані троси керування на кермі напрямку. Деякий час зайняло обмірковування як їх втілити. Врешті-решт вирішив одягнути на троса шматочок неіржавіючого капіляру, загнути все це по радіусу та пропаяти. Ось що вийшло. Петля з капіляру не дає тросу стягнутися і стати перешкодою до керування. З'єднання нерозбірне, але, сподіваюсь вийшло не дуже погано.





І ще зроблено майже копійниу милицю biggrin . Використано пружину з радянського будильника, шматки якої набрані в ресору. Отвори довелося свердлити твердосплавним буром...



 
ZENITEДата: Пятница, 08.02.2019, 20:34 | Сообщение # 26
Магистр
Группа: Администраторы
Сообщений: 1038
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Не дуже багато, але - що маємо.

Обтягнуто стабілазатор та кіль. Зібрано до купи.







 
gromДата: Суббота, 09.02.2019, 19:20 | Сообщение # 27
Участник
Группа: Проверенные
Сообщений: 61
Статус: Offline
Город: шостка
Дата регистрации:
05.06.2014
Самолетик получился простой и красивый А что это за щель на передней кромке где елерон  cool  

..ююЮ
 
ZENITEДата: Воскресенье, 10.02.2019, 10:46 | Сообщение # 28
Магистр
Группа: Администраторы
Сообщений: 1038
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Цитата grom ()
А что это за щель на передней кромке где елерон


Щіль призначена для створення додаткової підйомної сили на кінцях крила, тим самими підвищення його протизривних характеристик.

Продовжуємо надавання дерев'яному буратині вигляду подоби моделі літака biggrin , тобто - обтягуємо те, що можливо.
Буває доцільним збільшити в комп'ютерній пограмі базове фото до розмірів моделі, обвести літери та інші знаменні чинники лівреї smile , роздрукувати, і будемо мати шаблони для подальшої роботи.
Сама ж робота ніякої складності не являє - вирізай та пришкварюй праскою на місце.









 
ZENITEДата: Среда, 13.02.2019, 20:55 | Сообщение # 29
Магистр
Группа: Администраторы
Сообщений: 1038
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Для тих, хто скучив за свіжими світлинами. Різний дріб'язок.

















 
ZENITEДата: Четверг, 14.02.2019, 21:46 | Сообщение # 30
Магистр
Группа: Администраторы
Сообщений: 1038
Статус: Offline
Город: Шостка
Дата регистрации:
23.05.2014
Філософське...

"Колись давно" ©, розмовляв я з вельмишанованим на наших теренах майстром копійної справи...
- Адже кокпіт моделі-копії суддями не оцінюється, то може не варто і дошку приладів робити? - кажу.
А він так задумливо, дивлячись десь за обрій, пихнув цигаркою:
- Не оцінюється, звісно. Можна і не робити. А ти зроби. Тобі що, важко?

Оце зара подумав - та невже це мені буде важко? І зробив biggrin ! Нехай літачок буде живішим.





 
Форум » НАШИ ПРОЕКТЫ » НАШИ ПРОЕКТЫ » Одного весняного ранку
  • Страница 2 из 3
  • «
  • 1
  • 2
  • 3
  • »
Поиск:


SHOMOD "сайт шосткинских моделистов" © 2019Бесплатный хостинг uCoz
Вверх